Audyt SEO: poprawmy optymalizację Twojej strony
Jeżeli masz już stronę, zawsze można poprawić jej widoczność. Porozmawiajmy o pozycjonowaniu dla Ciebie!
Na ratunek witrynom!
sprawdźmy co nie działa tak jak powinno
Masz swoją stronę, ktoś może nawet zajmuje się jej pozycjonuje, ale nie osiąga zadowalającej widoczności? A może zaliczyła spektakularny spadek ruchu? W tej sytuacji należy przeprowadzić dokładny audyt optymalizacji pod kątem SEO.
Audyt on-site
W pierwszym kroku sprawdzam jak dokładnie jest zoptymalizowana Twoja strona. Weryfikuję, czy frazy kluczowe zostały właściwie dobrane, jaki jest czas ładowania, czy zostały uzupełnione podstawowe znaczniki i dane strukturalne. Przygotowuję ze swojej strony nową i bardziej skuteczną listę zaleceń.
Audyt off-site
Być może coś nie gra z profilem linków? Warto więc przeprowadzić analizę profilu linków i sprawdzić czy nie pojawiają się tam szkodliwe, toksyczne lub spamowe domeny z linkami do Twojej strony. Jeżeli takowe się znajdą, zbiorę je i przygotuję zalecenia jak poprawić profil linków.
Wdrożenie zaleceń
Na końcu audytu, po sprawdzeniu wszystkich aspektów, otrzymasz ode mnie pełen plik ze wszystkimi zaleceniami, które po konsultacji z Tobą wdrożę na stronę. Dzięki temu audyt będzie jeszcze bardziej skuteczny, a widoczność Twojej strony powinna w krótkim czasie wrócić na właściwe tory.
Masz pytania lub potrzebujesz wyceny działań?
Zadzwoń do mnie klikając w przycisk poniżej lub wyślij wiadomość na wspolpraca@wojciechbrusilo.pl.
Kim jestem i dlaczego warto współpracować akurat ze mną?
Zainteresowałem się tematyką SEO w 2019 roku, kiedy testowałem różne rozwiązania na prywatnym blogu o cukiernictwie. Przez ostatnie kilka lat pracowałem jako specjalista SEO w software house, w agencji SEO/SEM, zajmowałem się copywritingiem i content marketingiem.
Jestem również założycielem Agencji Kreatywnej Wyszukani, która zajmuje się głównie marketingiem w social mediach oraz tworzeniem stron internetowych. Praca "na swoim" pozwala mi na większą elastyczność, co przekłada się na efektywniejszą współpracę z Klientami.
W 2022 roku obroniłem również pracę dyplomową pod tytułem "Pozycjonowanie stron internetowych jako metoda skutecznej komunikacji marketingowej przedsiębiorstwa". Uzupełniłem więc swoją wiedzę praktyczną o udokumentowaną teorię.